Postupkom času by som vám chcel Pandu ukazovať a približovať
PANDA 4x4 má 50%stúpanie jej malou váhou, malými rozmermi a dobre sprevodovanej prevodovke to ide v teréne ako z kopca... :D
Na tomto mjom webe by som Vám chcel aspoň nejako priblížiť a ukazovať ako opravujem a upravujem našu Pandu 4x4
stále som hľadal to najlepšie riešenie pre zodvihnutie prednej nápravy. Najskôr som dal 4cm podložky na tlmič po čase bol problém s prevodovkou... Našiel som riešenie, že zadné pružiny z felície pasujú na Pandu bez úprav a zodvihne mi to asi 5cm dodnes to tam tak mám prihodil som 2cm ešte na uloženie tlmiča, nasledovalo zdvihnúť zadok... Tam som dal pod listové perá podložky 3cm zfrézované do šikminy na 2,5cm + predĺžil som hojdačky o 5cm dal som dlhšie tlmiče a taktiež bez problémov to funguje dodnes. Nasledoval dopredu navijak ATV 2000lbs, neskôr pôjde dozadu a dopredu príde 3500lbs (1,6t). Zaobstaral som si originál záhradku na strechu, tú som predala virobil som si pevnostnú na ňu som dal 4 hranaté svetlá dopredu a dozadu ako cúvacie kockaté pracovné svetlá, dopredu na nárazník 2 okrúhle svetlá. Nasledovali disky zo žigule ktoré sme dali vypáliť v peci, nastriekať opieskovať... rozšírili auto cca 2cm na stranu na nich sa obuli terenné gumy RALLY 2 155, dopredu aj dozadu som neskôr dal po 30mm rozšírovacie podložky. Do Pandy som dal motor z Punta I 1,2 44kw 60hp ktorý z Pandy spravil fakt strojovňu. strechu som dal šnorchel domácej výroby a na kufor odklápaciu konštrukciu a na nej rezerva, ktorá sa po odistení zámku zo zadných sedadiel sama pomaly odklopí tlmičom z kufra-taktiež domáca výroba. Nedávno som dával na pandu druhé ramená, na ktorých je prichytený tlmič s posunutou dierou o kt. sa prichytí tlmič o 4mm viac von a tím pádom predné kolesá po zodvihnutí už nestoja šikmo ako na TATRE ale pekne rovno. Dopredu som vyrobil ochranný rám momnetálne čakám na nové svetla (menšie). Na kufor na rezervu pôjde plachta, ak bude čas navyše, tak spravím na zadné perá sklápacie hojdačky ale zaisťovacie, pracujem na 2 prídavných ručných brzdách, ktoré mi treba ešte zapojiť a trošku sa stým pohrať. Pribudli predné sedačky z Punta I, Na boky na prahy som vyrobil nášľapy, ktoré slúžia na zodvihnutie auta zdvihákom hi-lift ktorý máme v o výbave.